A0:  دوست دختر ژاپنی جانگ گیون سوک
درباره وبلاگ

این وبلاگ همش در مورد کره جنوبی وبازیگراشه اگه عاشق کره هستی مطالبو بخون ولذت ببر اگه هم نیستی همین الان از وبلاگ خارج شو زودباش دیگه
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
کد تغییر شکل موس -->
فقط کره جنوبی
عاشقای کره بیان2
جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : nafas       

اقققق  حالم داره بهم میخوره یه خبر شنیم که جانگ گیون سوک یه دوست دختر ژاپنی داشته اخی نرجس بیچاره سرش هوو اوردن::::

شایعه دوستی Jang Geun Suk با یک مدل معروف ژاپنی Makimu

الکی نبوده این روزا همش تو ژاپن چسبیده کره نمیاد تازه زبان ژاپنیشم که توپ شده

بگو پس یه خبرایی بوده همونطوری بالای تیتر این خبر خوندید یک منبع خبررسانی در ژاپن ادعا کرده

این دو نفر به مدت دو ماه با یکدیگر قرار میزارن کمپانی Jang Geun Suk به طور جدی بیانیه رسمی

بر روی وب سایت قرار داد تو اون بیانیه نوشته شده بود: شایعه ارتباط Jang Geun Suk با Makimu درست است

اما در نه همه موارد اونها فقط باهم آشنا هستن و Jang Geun Suk تا به امروز برای هر تصمیم گیری آزاد بوده و هست.

Jang Geun Suk هم تو ***** خودش نوشت: Hahaha از همه شما برای ساختن این شایعه برای من متشکرم

این اولین باری از زمان شروع آغاز کاره من است که همچین شایعه ای همه جا پخش شده این است قدرت Jang Geun Suk _jjang (در کره یعنی بهترین)



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت0:59---9 مرداد 1392
سلام دوست عزیز من چند روز پیش برات میسیج گزاشتم اما اونو تو سایت نذاشتی تعجب کردم اخه چیز بدی نبود ولی باینکه چیز بدی نبود اگر ناراحت شدی معذرت میخوام امید وارم به وب من سر بزنی
پاسخ:واسه این بود که نیومده بودم وبم تاییدش نکرده بودم ...چیز بدی هم نبود واسه چی معذرت میخوای؟نکنه تو هم از همین ادمایی هستی که بهشون میگی سلام میگن معذرت میخوام؟چپ میری راست میری میگن معذرت میخوام ...میام به وبت هم سر میزنم


سانازد
ساعت16:48---7 مرداد 1392
نه نمیدونم شاید فکربکنی دروغ میگم اما به جون اون که ازخودم بیشتر دوسش دارم من توسایت طرفداراش عضوم اگر خبری بود اول اونجا میو مد تازه من از طریق امیل شخصیش باهاش در ارتباتماخرین بار هم دیشب بود
پاسخ: واسه چی باید فکر کنم دروغ میگی؟گغتم که خبره اشتباه بود راستی ادرس سایت طرفداراشو داری؟منم میخوامش


ساناز
ساعت16:42---7 مرداد 1392
سلام مطمعنی خبر راسته مرک ساناز من دیشب خبر رو از دوستم گرفتم فعلا رفتیم مسافرت دسترسی به لبتاب یا کامپیو ترندارم کوشی ام که عکس هارا باز نمیکنه ولی اشکال نداره پدرم قراره هفته اینده واسه کار بره کره منم قراره برم تازه عموم توکره زنگی میکنه واسم بلیط کنسرت گرفته اگر میخواین بگین براتون امضا بگیرم .ساناز.15.ساله از تهران
پاسخ:نه راست نیست ..ای بابا من عجب غلطی کردم این خبرو گذاشتم ها ...طرفداراش منو کچل کردن ...مال قدیماست ...ایشا..کره خوش بگذره بهت ..من از طرفدارای درجه یکش نیستم امضا نمیخوام


یلی سوکی
ساعت16:25---23 خرداد 1392
سلام عزیزم.من یکی از طرفدارای چندینو چند ساله ی سوک هستم و خودمم راجبش وب دارم واینکه همش تو وبهای معتبر میرمو حتی توییتر هم میرم...این خبری که گفتی مال خیلی وقت پیشه و سوکی الان 5ساله دوست دختر نداره...خوب چون من ازین خبر مطمئنم و چون همیشه در حال تحقیقم میگم.شاید این خبرو از فیس...بوک به نام جانگ گیون سوک گرفته باشن که توی فیس..بوک خیلی از آدما هستن که اسمشونو جانگ گیون سوک میکنن و براش شایعه میسازن.در صورتی که ما آدرس اصلیه فیس سوکو میدونیمو همیشه از اخبارش مطلع میشیم...بیچاره انقدرم وقت نداره که بره دوست دختر بازی کنه...
پاسخ:شاید همینجوری باشه که شما میگین....به هرحال ممنون که اطلاع دادی.....خوب حالا اگه بیچاره یه دوست دختر داشته باشه چی میشه؟؟؟بذار اون بدبخت هم عشق وحال کنه دیگه


ستین
ساعت18:34---2 خرداد 1392
من عاشق سوک هستم و امیدورارم این فقط شایعه باشد متشکرم پاسخ:منم امیدوارم....البته فقط امیدوارم چون مطمعنم خبر راسته ......منبعش معتبره

x
ساعت16:47---6 فروردين 1392
سلام عزیزم دلم برات یه ذره شده واسه کلاسمون نظرسنجیها توحالت خوبه؟چیکامی کنی؟خداحافظ تاهفدهمپاسخ:سلام منم خیلی دلم تنگ شده من هیچکارنمیکنم بیکار؛الاف

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
cache01last1394812679